Архів


Анкета
для вступу в економічний клуб «ЕДОП»
при Чугуївській гімназії №5
 в рамках українсько – польського проекту
 «Шкільна академія підприємництва»
Прізвище ім'я по-батькові (повністю)



Дата народження


Місце навчання
(школа, клас)



Домашня адреса



Контакти (моб.телефон, дом.телефон, e-mail)



Захоплення (хоббі)

Улюблені предмет(и) в школі

Улюблені цитати, афоризми

Життєве кредо

Охарактеризуйте одним словом підприємця

Ваші очікування від вступу до клубу















Сюжетно-рольова гра «Рекламний проект»

Мета: навчитися на практиці розробляти рекламний про­ект, застосовуючи різні засоби розповсюдження інформації.

Алгоритм гри

1.   Навчальна група розподіляється на малі групи (5-6 осіб).
2.   Група  організаторів, яка проводить гру,  розповідає про умови та правила гри, дає кожній підгрупі відповідне завдання.
3.   Проводиться робота з виконання рекламних проектів у ма­лих групах.
4.   Малі групи представляють вироблені вирішення відповідно до поставлених завдань.
5.   Група організаторів підбиває підсумки гри та повідомляє результат.

Зміст і правила гри
Гра проходить у 3 етапи.
Етап 1. Керуюча група виступає в ролі рекламодавця та пропонує малим групам – рекламним агентствам – прорекламувати один із чотирьох видів товарів (товари обираються за жереб­ком).
Завдання для рекламних агентств: підготувати 2 види реклам­ного звернення до потенційних споживачів за допомогою:
  телереклами;
  друкованого повідомлення (газети).
Вимога до відеосюжету: термін відеореклами не повинен пере­вищувати 1 хв. Якщо цієї вимоги не дотримано, ціна відеоролика зростає, що згодом відобразиться на ціні рекламованого товару. Якщо на телерекламу витрачено менше 1 хв., то це дасть змогу зменшити ціну товару. її зниження або підвищення розраховуєть­ся, зважаючи на те, що вартість 1 хв. телевізійного часу – $100.
На роботу в малих групах відводиться 30-40 хв. Після закін­чення роботи групи за жеребком представляють свої рекламні повідомлення.
Етап 2. Під час заслуховування рекламних повідомлень однієї з груп інші виступають у ролі експертів і повинні оцінити ці по­відомлення за трибальною системою (від 0 до 2 балів) та зафік­сувати результати оцінювання на запропонованих картках за ви­значеними напрямами.
Тим часом група організаторів підбиває підсумки щодо трива­лості представлених рекламних звернень і встановлює ціну ($100), скориговану залежно від їхньої тривалості. Наприклад, початкова ціна сягала $100 (для всіх товарів), але один відеоролик зайняв 54 с ефірного часу. Отже ціна товару коригується: 100$ → (100 : 60 x 54) = $90.
Етап 3. Усі групи виступають, у ролі покупців. При цьому їх­нім завданням є визначення кількості кожного виду товарів, які б вони бажали придбати, якщо загальна сума грошей у їхньому розпорядженні становить $1000. При цьому вирішальними кри­теріями вибору товарів повинні бути успішність рекламних по­відомлень і ціна запропонованих товарів.

ЗРАЗОК КАРТКИ




Рекламо­ваний товар
Телебачення
Преса
Ціна
Кількість товару
Бажаність
Оригіналь­ність
Переконли­вість
Стислість
Конкретність
Переконли­вість
Товар А








Товар В








Товар С









Керівна група збирає картки із зафіксованими в них результа­тами й підбиває підсумки в цілому. Та група, товар якої знайшов найбільший попит у споживачів, і буде переможцем.
Загальні результати визначаються й за окремими критеріями оцінювання рекламної кампанії, що дає змогу кожній групі ви­явити найвдаліші напрямки рекламного повідомлення та зосере­дити увагу на тих, які не забезпечили досягнення належного ус­піху чи не відповідають вимогам до рекламного звернення.